Nintendo jest niezadowolone z wyników sprzedaży Super Mario Run

Super Mario Run

Mobilne (iOS/Android)
9

Średnia Czytelników

Nintendo jest niezadowolone z wyników sprzedaży Super Mario Run

Nintendo jest niezadowolone z wyników sprzedaży Super Mario Run

Od momentu grudniowej premiery – Super Mario Run narobiło dosyć sporego zamieszania w środowisku mobilnych urządzeń. 78 milionów pobrań dla gry wydaje się być ogromną liczbą, jednakże to nie przedstawia w pełni sytuacji z punktu widzenia samego Nintendo. Najwyraźniej japoński gigant liczył na duży sukces w sprzedaży, ale wyniki sprowadziły firmę na Ziemię. Tylko 4 miliony posiadaczy smartfonów i tabletów skłoniła się do zakupu płatnej zawartości gry. W wywiadzie z Nikkei, Nintendo przyznało się, że sprzedaż, mówiąc wprost: „nie spotkała się z naszymi oczekiwaniami”.

Być może niedawne wejście Mariana na Androida i nowy update gry pomoże powiększyć rzeszę konsumentów, która kupi płatną zawartość, zwłaszcza że liczba używanych urządzeń z systemem Android znacznie przeważa nad ilością przenośnych produktów Apple.

Po raz pierwszy sięgnął po pada na początku lat 90-tych, kiedy to gry znajdowały się w kartridżach, składały się tylko z pikseli, oraz chodziło się w dwuwymiarze, a muzyka miała mocny wydźwięk elektroniczny ze względu na moce chipów w tamtych czasach. Wtedy dostał Pegasusa i Game Boya, ale jego prawdziwa miłość do grania zaczęła się, gdy uruchomił Yoshi's Island na SNESa. Od tej pory Nintendo zyskało fana ich gier. Potem jego nowo nabyta pasja przerzuciła się na inne konsole, nie tylko te od Nintendo. Gdy nie gra, "hoduje pingwina" w blaszaku, klepie kod, ogląda magazyny popularnonaukowe, kreskówki albo dobre kino. Służy pomocą przy dodawaniu tytułów do bazy gier.

2 komentarze

  1. A może cena która jest dwa razy wyższa niż powinna być ma coś z tym wspólnego…

    • Też tak uważam. Rynek mobilny rządzi się trochę innymi prawami niż ten konsolowy. Target jest inny. Tutaj gracze są przyzwyczajeni do gierek-popierdółek, które są „za darmo”, lub pół-darmo. Oczywiście mocno generalizuje w tym momencie, ale większość treści właśnie tak wygląda. Aby na tym zarabiać muszą zmienić taktykę. Tu nie wystarczy wypuścić produkt dobry jakościowo. Albo obniżą cenę i sprzedadzą więcej, albo przerzucą się na mikropłatności, bądź reklamy.

Zostaw Komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zapomniałeś hasła?

X